Informacijski pismena osoba je sposobna prepoznati kada joj je informacija potrebna i zna je pronaći, vrednovati i učinkovito koristiti. Informacijski pismenim pojedincima smatraju se oni koji su naučili kako učiti.
Informacijski pismen pojedinac sposoban je:
Informacijska pismenost predstavlja uviđanje potrebe za informacijom te posjedovanje znanja o tome kako naći, procijeniti i iskoristiti najbolje i najnovije informacije koje su na raspolaganju kako bi se riješio određeni problem ili donijela kakva odluka.
American Library Association (1989). Presidential Committee on Information Literacy: Final Report. Dostupno na: https://www.ala.org/acrl/publications/whitepapers/presidential
Hoić Božić, N. (2003). Razvoj informacijske pismenosti studenata kroz izradu seminarskih radova. Edupoint, 3(17). Dostupno na: http://edupoint.carnet.hr/casopis/cimages/edupoint/ep_17_1.pdf
Stipetić Šušak, J. (2016). Informacijsko opismenjivanje u narodnim knjižnicama. Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 59 (3-4), 93-102. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/187611