Medijska i informacijska pismenost koriste se prilikom pretraživanja potrebnih informacija, promišljanju o relevantnosti tih informacija i efektivnom korištenju istih
Medijska pismenost odnosi se na sposobnost kritičkog razmišljanja o informacijama dobivenim putem masovnih medija poput televizije, radija, novina te interneta, dok se informacijska pismenost odnosi na skup sposobnosti koje zahtijevaju od pojedinca da prepoznaje kada su informacije potrebne i da ima sposobnost lociranja, procjene i efektivnog korištenja informacija.
ACRL.Information literacy competency standards for higher education. (2000). Dostupno na: URL:https://alair.ala.org/bitstream/handle/11213/7668/ACRL%20Information%20Literacy%20Competency%20Standards%20for%20Higher%20Education.pdf?sequence=1
Špiranec, S. (2003). Informacijska pismenost – ključ za cjeloživotno učenje // Edupoint, 3(17). Dostupno na: http://edupoint.carnet.hr/casopis/17/clanci/1.html
Vajzović, E., Hibert, M., Turčilo, L., Vučetić, V. I Silajdžić, L. (2021). Medijska i
informacijska pismenost: dizajn učenja za digitalno doba. Sarajevo: Fakultet političkih
nauka. Dostupno na:
https://fpn.unsa.ba/b/wp-content/uploads/2021/04/MEDIJSKA-I-INFORMACIJSKAPISMENOST-DIZAJN-UCENJA-ZA-DIGITALNO-DOBA_e-izdanje-1.pdf