Bibliografska instrukcija pruža niz nastavnih programa korisnicima knjižnice na kojima korisnici imaju prilike steći sve kompetencije potrebne za samostalnije pretraživanje te prikupljanje traženih informacija.
Služi za edukaciju korisnika kako bi na što efikasniji način koristili mogućnosti koje im knjižnica pruža.
Cilj Bibliografske instrukcije jest naučiti korisnike kako:
- doći do građe
- koristiti resurse
- analizirati i evaluirati sadržaj
- kritički sagledavati informacije
Podučavanje korisnika te prezentiranje informacija o knjižničnim i informacijskim resursima korisnicima knjižnice na sustavan način.
Herro, S. J. (2000). Bibliographic Instruction and Critical Thinking. Journal of Adolescent & Adult Literacy, 43(6), 554–558. Dostupno 28.4.2023. na: http://www.jstor.org/stable/40016833
Larson, M. E., & Meltzer, E. (1987). Education for Bibliographic Instruction. Journal of Education for Library and Information Science, 28(1), 9–16. Dostupno 28.4.2023 na: https://doi.org/10.2307/40323631
Wilson, L. A. (1987). Education for Bibliographic Instruction: Combining Practice and Theory. Journal of Education for Library and Information Science, 28(1), 17–25. Dostupno 28.4.2023 na: https://doi.org/10.2307/40323632