Informacijski kompetentan pojedinac treba biti u stanju:
(a) odrediti prirodu i opseg potrebnih informacija;
(b) učinkovito i djelotvorno pristupiti potrebnim informacijama;
(c) kritički procijeniti informacije i izvore;
(d) učinkovito koristiti informacije za postizanje specifičnu svrhu, bilo pojedinačno ili kao član grupe;
(e) razumjeti mnoga ekonomska, pravna i društvena pitanja u koja su uključena pristup informacijama i njihovo korištenje etički i zakonito.
Potrebne revizije:
Riješeno?
Informacijske kompetencije su skup sposobnosti koje od pojedinaca zahtijevaju da prepoznaju kada su informacije potrebne te da imaju sposobnost lociranja, procjene i učinkovitog korištenja te informacije. Povezane su s vještinama informacijske tehnologije, ali imaju šire implikacije za pojedinca, društvo te obrazovni sustav.
Abels, E., Jones, R., Latham, J., Magnoni, D. & Gard Marshall, J. (2003). Kompetencije informacijskih stručnjaka 21. stoljeća. Posebna komisija za kompetencije specijalnih knjižničara. Prerađeno izdanje; izbor iz dokumenta i hrvatski prijevod Ana Barbarić. Dostupno na: https://www.nsk.hr/cuk/dokumenti/SLA%20kompetencije.pdf
Gilinsky Jr, A., & Robison, R. (2008). A proposed design for the business capstone course with emphasis on improving students' information competency. Journal of Management Education, 32(4), 400-419. Dostupno na: https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/1052562907307633
Tabachuk, N. P., Ledovskikh, I. A., Nadezhda, A., Karpova, I. V., Kazinets, V. A., & Polichka, A. E. (2018). Information competency and creative initiative of personality and their manifestation in activity. Journal of Social Studies Education Research, 9(1), 168-186. Dostupno na: https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/496799
Association of College and Research Libraries. (2000). Information literacy competency standards for higher education. Dostupno na: https://alair.ala.org/bitstream/handle/11213/7668/